رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور درخصوص موضوع تشکیل پرونده سلامت برای پرستاران گفت: این مسأله باید در جلسه شورای عالی نظام پرستاری مورد بررسی قرار گیرد.

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور درخصوص موضوع تشکیل پرونده سلامت برای پرستاران گفت: این مسأله باید در جلسه شورای عالی نظام پرستاری مورد بررسی قرار گیرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، علی ‌محمد آدابی با بیان این مطلب اظهار داشت: قرار بود پرونده سلامت پرستاران برای اولین بار در استان یزد تشکیل شود، البته این موضوع باید در شورای عالی نظام پرستاری مورد بررسی قرار گیرد.


رئیس کل سازمان نظام پرستاری درخصوص پیگیری مطالبات پرستاران گفت: متأسفانه مطالبات جامعه پرستاری بدون پاسخ بر زمین باقی مانده است. پرستاران خواهان پیگیری مطالبات‌شان هستند و ما هم منتظر رویکرد وزارت بهداشت در قبال مطالبات پرستاران هستیم.


وی اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را یکی از مطالبات جدی این قشر عنوان کرد و گفت: هدف از تصویب قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، کاهش فاصله پرداختی پزشکان و پرستاران بود که این قانون بعد از چند هزار ساعت کار کارشناسی و برای کاهش فاصله پرداختی پزشک و پرستار با اکثریت آرا به تصویب نمایندگان مجلس رسید.


آدابی تصریح کرد: طرح های کمک پرستار یک ساله، تربیت پرستار توسط بیمارستان و طرح سلامت یار هلال احمر بر بالین بیماران را می توان از طرح های ضد پرستاری عنوان کرد که متأسفانه موجب نقض حقوق بیماران و تهدید امنیت آنان در بیمارستان می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha