عضو مجمع نمایندگان شهر تهران در مجلس با تاکید بر اینکه هرگونه ضرب و شتمی از سوی ماموران شهرداری قابل پذیرش نیست، گفت: شهرداری تهران باید در قبال این اقدام پاسخگو باشد.

سلامت نیوز:عضو مجمع نمایندگان شهر تهران در مجلس با تاکید بر اینکه هرگونه ضرب و شتمی از سوی ماموران شهرداری قابل پذیرش نیست، گفت: شهرداری تهران باید در قبال این اقدام پاسخگو باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،سید مهدی هاشمی  در واکنش به حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش در سعادت آباد، گفت: هرگونه ضرب و شتم از سوی عوامل شهرداری و برخورد فیزیکی مورد تایید و قابل قبول نیست و در این زمینه مسئولان شهرداری تهران باید موضوع را بررسی و دلیل ضرب و شتم صورت گرفته را اعلام کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از بررسی‌ها باید مشخص شود که ماموران شهرداری تهران با چه حکم یا ابلاغی و یا پیش‌بینی قبلی دست به این کار زدند، همچنین مسئولان شهرداری باید پاسخ دهند که پیش از این به کارگران و یا مسئولان کارواش اخطاری داده بودند یا خیر.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرداری باید نظارت دقیق بر پیمانکاران خود داشته باشد، گفت: در زمینه پیشگیری حوادث اقدامات عاجلانه‌ای نیاز است، نه آنکه پس از چنین برخوردها و ضرب و شتم‌هایی بررسی و نظارت صورت گیرد.

 در اولین ساعات بامداد 17 بهمن ماه عوامل شهرداری تهران اقدام به حمله وضرب و شتم کارگران و تخریب کارواش موقوفه مسجد قدس در سعادت آباد کرده‌اند و پس از تخریب، با قراردادن نیوجرسی و خاکریزی مقابل در، مانع گذر افراد شدند .


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha