مدیر بخش کلینیک‌های ویژه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت پوشش خدمات سرپایی افزایش یافته است، گفت: 250 کلینیک در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

سلامت نیوز:مدیر بخش کلینیک‌های ویژه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت پوشش خدمات سرپایی افزایش یافته است، گفت: 250 کلینیک در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،جمشید کرمانچی داظهار داشت: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت 80 درصد خدمات که مربوط به بستری بود توسط دولت ارائه می‌شد و فقط 20 درصد خدمات با رویکرد و نیاز جامعه به خدمات سرپایی اختصاص داشت.

وی افزود: بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزایش پوشش خدمات سرپایی انجام گرفته و این موضوع یکی از اهداف کلی این طرح بوده است.

مدیر بخش کلینیک‌های ویژه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه راه‌اندازی این کلینیک‌ها علاوه بر تسهیل در ارائه خدمات به مردم هزینه رفت و آمد آنها را جهت دریافت خدمات سرپایی کاهش می‌دهد چرا که وقتی خدمات در دسترس همه افراد جامعه باشد دیگر نیاز نیست که بیمار مسافت طولانی را برای دریافت خدمات طی کند.

کرمانچی به راه‌اندازی کلینیک ویژه توانبخشی نظام‌مافی اشاره کرد و افزود: این کلینیک ویژه در واقع نمونه‌ای برای کلینیک‌های توانبخشی سراسر کشور بوده و تا چند ماه آینده این کلینیک قطبی برای شهرهای کشور خواهد بود.

وی از راه‌اندازی 250 کلینیک ویژه خبر داد و گفت: کلینیک نظام مافی نمونه‌ای از این کلینیک‌ها بوده که به همت خیرین و اساتید راه‌اندازی شده و به زودی علاوه بر تجهیز هر چه بیشتر آن به صورت جامع خدمات با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود، همچنین در این مرکز برترین اساتید دانشگاهی در حوزه پزشکی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

مدیر بخش کلینیک‌های ویژه وزارت بهداشت همچنین در پایان گفت: امیدواریم به زودی داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی کلینیک توانبخشی نظام مافی راه‌اندازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha