معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ایران از استقبال زنان و مردان بالای 40 سال کشور برای جراحی ترمیم خبر داد و گفت: این مراجعات باعث شده پنج درصد از پرونده های شکایت از جامعه پزشکی مربوط به جراحی ترمیمی باشد.

دکتر غلامحسین نیک نژاد در گفتگو با مهر به آمار شکایت از جامعه پزشکی و تعداد پرونده هایی که در این زمینه طی سال گذشته تشکیل شده است، اشاره کرد و اظهارداشت: در سال گذشته چهار هزار و 145 پرونده تخلفات پزشکی تشکیل شد که از این تعداد 2200 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ایران با اعلام اینکه شکایت از جراحان در رده پنجم پرونده های پزشکی قرار دارد، گفت: 7 درصد از حجم پرونده ها مربوط به جراحیهای عمومی و ترمیمی است.

نیک نژاد با اشاره به اینکه 5 درصد پرونده های تشکیل شده مربوط به جراحی ترمیمی است، ادامه داد: شکایت بعد از عمل جراحی ترمیمی بیشتر به سبب عدم رضایت فرد از نحوه جراحی است.

این مقام انتظامی سازمان نظام پزشکی با عنوان این مطلب که زنان و مردان بالای 40 سال برای صاف کردن چین و چروک صورت به سوی جراحی ترمیمی می روند، تاکید کرد: شکایتها به علت این است که جراح مربوطه در این زمینه تخصص نداشته و به صورت غیرمجاز در این رشته وارد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha