پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 175401

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: بیش از 400دستگاه آمبولانس، 60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 60 موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور دارند و همچنین بیش از 2000 نفر از پرسنل عملیاتی و تکنسین اورژانس 115 نیز جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران در آمادگی کامل هستند.

حضور 826 پایگاه شهری اورژانس در مراسم 22 بهمن

سلامت نیوز:معاون درمان وزیر بهداشت گفت: بیش از 400دستگاه آمبولانس، 60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 60 موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور دارند و همچنین بیش از 2000 نفر از پرسنل عملیاتی و تکنسین اورژانس 115 نیز جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران در آمادگی کامل هستند. 


محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی  در گفت‌و گو با فارس ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از آمادگی بیش از 826 پایگاه شهری اورژانس 115 درسراسرکشور در روز 22 بهمن ماه خبر داد.


وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و تکنسین‌های اورژانس سراسر کشور جهت پوشش امدادی، در راهپیمایی روز 22 بهمن در مسیر راهپیمایی‌ها و نقاط از پیش تعیین شده مستقر هستند و در صورت نیاز خدمات پزشکی و امدادی رایگان را در طول زمان راهپیمایی به هموطنانمان ارائه خواهند داد.


آقاجانی با اشاره به آمادگی کامل کادر درمانی گفت: امروز مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در سراسر کشور با بیش از 400دستگاه آمبولانس، 60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 60 موتورلانس در مسیر راهپیمایان و به‌کارگیری بیش از 2000 نفر از پرسنل عملیاتی و تکنسین اورژانس 115 جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران در آمادگی کامل هستند.


وی افزود: همچنین بیش از 560 اورژانس بیمارستانی و کادر درمانی مجرب جهت ارائه خدمات درمانی به هموطنان در آمادگی کامل قرار دارند.
آقاجانی در پایان گفت:‌ هموطنان عزیز علاوه بر مراجعه حضوری به واحدهای مستقر می‌توانند با شماره 115 تماس حاصل کرده و از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha