رئیس ستاد هماهنگی و نظارت بر مراکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی کشور گفت: هشت هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در واحدهای دانشگاهی بهزیستی کشور در حال تحصیل هستند.

نبی‌الله عشقی‌ثانی عصر یکشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید مرکز آموزش علمی ـ کاربردی بهزیستی استان مرکزی افزود: در حال حاضر 26مرکز دانشگاهی علمی و کاربردی وابسته به این سازمان در کشور مشغول فعالیت است که این تعداد دانشجو در 15 رشته تحصیلی در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به نقش مراکز علمی و کاربردی در ارتقای سطح علم در کشور اضافه کرد: 50 درصد دانش آموخته گان واحدهای دانشگاهی بهزیستی شاغلان این سازمان هستند که برای افزایش ارتقای سطح علمی و عملی خود تحت آموزش قرار می گیرند.

عشقی ثانی از استقرار مدیریت علمی واحد، در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک دانشگاه تخصصی بهزیستی با هدف خدمت رسانی به جامعه و ساماندهی واحد های تحت پوشش در کشور ایجاد خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه دانشجویان نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای در تولید علم و دانش دارند گفت: دانشجویان باید نگاه منتقدانه را در خود تقویت کرده و در رسیدن به استقلال کشور تلاش کنند.

علی روشنایی افزود: در حال حاضر فعالیت‌ها و پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های فناوری‌های نوین، نانو تکنولوژی و انرژی هسته‌ای به همت و تلاش دانشجویان و اساتید دانشگاهی در کشور صورت گرفته است.

علی روشنایی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به عنوان رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی استان مرکزی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha