رئیس سازمان استاندارد کشور اعلام کرد: کارگاه های خانگی تولیدکننده دستمال کاغذی از سازمان استاندارد مجوز ندارند.

تولید دستمال کاغذی غیراستاندارد در کارگاه های زیرزمینی

سلامت نیوز: رئیس سازمان استاندارد کشور اعلام کرد: کارگاه های خانگی تولیدکننده دستمال کاغذی از سازمان استاندارد مجوز ندارند.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر نیره فیروبخت در گفتگو با سلامت آنلاین با اشاره به کارگاه های بدون نظارت تولیدکننده محصولات سلولزی در حاشیه شهرها تاکید کرد: سازمان استاندارد قطعا با اعزام کارشناسان و بازرسان میدانی خود به این کارگاه های زیرزمینی و غیرمجاز، از محصولات آنها نمونه گیری به عمل خواهد آورد.

این مقام مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت در واکنش به حضور چنین کارگاه هایی در مهرشهر، حصارک و هشتگرد کرج وعده داد: حتما به مدیرکل سازمان استاندارد استان البرز دستور خواهیم داد تا با این موضوع برخورد شود.

وی با اشاره به نحوه صدور مجوز فعالیت برای این کارگاه ها خاطرنشان کرد: کارگاه های تولیدکننده دستمال کاغذی حتما باید از مراجع وزارت صنعت، وزارت کشاورزی، وزارت بهداشت و صنف مربوطه مجوز فعالیت، تولید، بسته بندی و فروش داشته باشند.

فیروزبخت با بیان اینکه در انواعی از دستمال کاغذی ها که روی بسته این محصولات، واژه «دستمال کاغذی اقتصادی» درج می شود تصریح کرد: در چنین مواردی حتما باید تعداد دستمال های درون بسته به صورت واضح روی بسته بندی درج شده باشد تا مصرف کننده، با اطلاع کامل این نوع محصولات سلولزی را تهیه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha