:رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: راه‌اندازی دانشکده پرستاری این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

سلامت نیوز:رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: راه‌اندازی دانشکده پرستاری این شهرستان در دستور کار قرار دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ،محسن صیرفی امروز  در بروجرد اظهار کرد: راه‌اندازی دانشکده پرستاری در این شهرستان ایجاد زیرساختی برای احداث دانشکده علوم پزشکی و جدا شدن از دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کمبود تخت بیمارستانی در بخش‌های داخلی احساس می‌شود،عنوان کرد: هم اکنون 300 تخت فعال در مراکز درمانی امام خمینی(ره) و شهید چمران وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد به همکاری مطلوب خیرین در احداث و تجهیز مراکز درمانی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان هزینه شده است.

صیرفی با اشاره به اجرای چند طرح عمده در حوزه پزشکی شهرستان بروجرد در سال‌های اخیر با همکاری خیرین ادامه داد: برخی طرح‌های یاد شده شامل اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)، بخش مدیریت بحران بیمارستان چمران و مرکز بهداشت قلعه حاج عبدالله است.

وی یادآور شد: در سال جاری عملیات احداث مرکز اورژانس 115میدان نواب شهرستان بروجرد با همکاری خیرین آغاز شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: همچنین در سال جاری مراکز بهداشت چندین روستای این شهرستان با همکاری خیرین بازسازی شده است.

صیرفی اظهار کرد: بازسازی بیمارستان‌های شهرستان بروجرد با همکاری خیرین سلامت این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی تأکید کرد: اتمام عملیات احداث بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد کاهش مشکلات حوزه درمان این شهرستان را به دنبال دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهار کرد: وزیر بهداشت و درمان برای تجهیز بیمارستان آیت الله بروجردی این شهرستان  اعلام آمادگی کرده است.

صیرفی ادامه داد: تجهیز بیمارستان آیت الله بروجردی با وسائل و تجهیزات به روز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: تجهیز و راه اندازی بیمارستان آیت الله بروجردی این شهرستان در گرو اتمام عملیات این بیمارستان توسط وزارت مسکن و شهرسازی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به پیشرفت 90 درصدی مرکز بستر درمان اشترینان، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها به منظور بهره‌برداری از این مرکز تا سه ماه آینده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha