سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

پرواز شماره ۴۰۳۵ هواپیمایی زاگرس که شب گذشته مشهد را به مقصد اهواز ترک کرده بود، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد. فرودی که علت اصلی آن ناراحتی قلبی یک مسافر بوده است.

سلامت نیوز: پرواز شماره ۴۰۳۵ هواپیمایی زاگرس که شب گذشته مشهد را به مقصد اهواز ترک کرده بود، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد. فرودی که علت اصلی آن ناراحتی قلبی یک مسافر بوده است.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این هواپیما که ساعت ۱۸:۵۵ دقیقه عصر دیروز فرودگاه مشهد مقدس را به سمت اهواز ترک کرده بود، ساعتی بعد در طول پرواز به دلیل ناراحتی قلبی یکی از مسافران خارجی مجبور به فرود اضطراری شد.
 
جعفر زاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن رد نقص فنی هواپیما در پرواز ۴۰۳۵ مسیر مشهد- اهواز هواپیمای زاگرس گفت: هواپیمای مذکور ساعت ۱۸:۵۵ دقیقه عصر دیروز فرودگاه مشهد مقدس را به سمت اهواز ترک کرد و ساعتی بعد در طول پرواز یکی از مسافران خارجی دچار ناراحتی قلبی شد که پس از انجام کمک های اولیه مهمانداران و پزشک پرواز، خلبان پرواز مذکور اولویت را در انجام فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان تشخیص داد.
 
به گفته وی این هواپیما در ساعت ۲۰:۱۳ دقیقه در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری داشته و مسافر پرواز به بیمارستان اعزام و از خطرات احتمالی نجات یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha