مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت جزئیات اولیه ثبت نام سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در رشته های پزشکی بالینی را برای داوطلبان این آزمون اعلام کرد.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی سال 88 با توجه به جدول زمانبندی اعلام شده و با رعایت شرایط مندرج در آیین نامه ها و مقررات به صورت متمرکز در دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش دستیار برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این آزمون باید در مهلت مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir جهت ثبت نام از طریق اینترنت اقدام کنند.

کلیه مراحل ثبت نام شامل دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته - محل و ... از طریق اینترنت انجام می گیرد و کلیه افراد باید از زمان شروع ثبت نام تا برگزاری آزمون، اطلاعات لازم را از سایت مرکز سنجش کسب کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، ثبت نام از 5 آبان ماه آغاز می شود و تا 5 آذر ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان در روزهای 14 تا 18 آذر ماه فرصت دارند نسبت به ارسال مدارک خود از طریق اینترنت اقدام کنند.

کارت ورود به آزمون در روزهای 26 تا 28 بهمن ماه سال جاری توزیع می شود و آزمون نیز 29 بهمن ماه برگزار می شود.

آزمون پذیرش دستیار تخصصی شامل یک آزمون کتبی چهارجوابی با 200 سئوال است که از میان 200 سئوال، 2 سئوال از منابع اخلاق پزشکی خواهد بود و سایر سئوالات هم با توجه به منابع اعلام شده جهت این دوره از آزمون طرح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha