چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران جزئیات قتل کودک سه ساله توسط مادرش را تشریح کرد. متهم در بازجویی‌ها مدعی شده که ناخواسته باعث مرگ فرزندش شده و عذاب وجدان لحظه‌ای او را رها نمی‌کند.

سلامت نیوز:رئیس پلیس آگاهی استان مازندران جزئیات قتل کودک سه ساله توسط مادرش را تشریح کرد. متهم در بازجویی‌ها مدعی شده که ناخواسته باعث مرگ فرزندش شده و عذاب وجدان لحظه‌ای او را رها نمی‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا سرهنگ احمدرضا رستمی  اظهار داشت: «حدود یک سال قبل متهم جوان به درخواست همسرش جدا می‌شود و دو فرزند پسرش را نیز نزد خود نگه می‌دارد. زن جوان برای حفظ آبرو و کسب درآمد، مشغول به کارگری می‌شود. تا اینکه همسرش تقاضای دیدن بچه‌ها را می‌کند و او اجازه می‌دهد که بچه‌ها را بیرون از خانه ببیند اما همسر سابقش اصرار می‌کند که حتما بچه‌ها را داخل خانه‌اش ببیند.»

وی ادامه داد: «پسر سه ساله متهم وقتی از این موضوع با خبر می‌شود، لج کرده و اصرار می‌کند که پدرش را می‌خواهد ببیند. در یک لحظه مادر عصبانی شده و بچه را پرت می‌کند. متاسفانه بچه تعادلش را از دست می‌دهد و با دیوار برخورد می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که کودک سه ساله به کما برود و بعد از 11 روز تسلیم مرگ شود. تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان جنایی نشان می‌دهد که متهم پرونده زن معقول و موجهی است که ناخواسته دست به جنایت زده است.»

سلامت روحی و روانی این زن قرار است توسط متخصصان پزشکی قانونی بررسی شود که متهم مدعی است که اگر قصاص نشود غم از دست دادن فرزند خردسالش او را از پا درمی آورد.

 
   
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha