معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید منجر به افزایش رضایت مندی مردم به نظام شده است.

طرح تحول سلامت دسترسی ارزان به خدمات درمانی را فراهم كرده است

سلامت نیوز: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید منجر به افزایش رضایت مندی مردم به نظام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، محمد آقاجانی روز گذشته در بازدید از بخش‌های بیمارستان بقیه اله الاعظم (عج) شهرستان دیلم بوشهر اظهار کرد: دولت تدبیر و امید نخستین دولت بعد ازانقلاب است که در این سطح اهتمام ویژه به بهداشت ودرمان مردم دارد.

وی یادآورشد: این مهم با حمایت رئیس جمهوری و اهتمام ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت امکان دسترسی ارزان به خدمات درمانی و بهره‌مندی همه مردم به خصوص مناطق محروم را فراهم کرده است.

آقاجانی، گفت: نمونه بارز این مهم بیمارستان شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر است که مجهز به امکانات قابل توجه از جمله بخش بستری و ویژه، اتاق‌های عمل و استقرار شماری پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف است طوریکه این مهم وضعیت درمان این شهرستان را نسبت به گذشته به کلی متفاوت کرده است.

وی مطرح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت اعزام و مراجعه بیماران به مراکز استان‌ها و مناطق همجوار کاهش داده است.

فرماندار شهرستان دیلم نیز، گفت: امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان دیلم اختصاص یافت.

حسن اسماعیلی افزود: همچنین عملیات اجرایی آزمایشگاه بیمارستان دیلم انجام و بخش بستری، اتاق عمل، زنان و زایمان و اتاقهمراه بیمار بیمارستان افتتاح شده است.

در این سفر آقاجانی تامین یک دستگاه سی تی اسکن، ماموگرافی، کمک به توسعه بخش اورژانس بیمارستان، تامین تجهیزات آزمایشگاهی کلینیک تخصصی و یک دستگاه رادیولوژی Crm مورد نیاز جراحی‌های ارتوپدی، مغز و اعصاب به بیمارستان دیلم راتقبل کرد.

 آقاجانی و هیئت همراه در ادامه از کلینیک تخصصی خیر ساز شهرستان دیلم نیز بازدید و در جریان مراحل اجرایی این مرکزدرمانی قرار گرفت.

کلینیک تخصصی شهرستان دیلم به همت خیر نیکوکار مهندس حسن رسولیان با زیر بنای هزار متر مربع در حال احداث است.

گفتنی است شهرستان دیلم با ۳۲ هزارنفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    در پاسخ کسانی که در اجرای طرح تحول سلامت داعیه مردم داری دارند شعری را تقدیم می کنم خدمت آنها که امیدواریم دست از این رویکردشان بردارند که نه به نفع پزشک است و نه به نفع مردم و نه به نفع نظام سلامت است: «فریب ما نخور آقا دروغ می گوییم قسم به حضرت زهرا دروغ می گوییم چه ناله ای چه فراقی چه درد هجرانی نیا نیا گل طاها دروغ می گوییم تمام چشم براهی و انتظار و فراق و ندبه های فرج را دروغ می گوییم زبان سخن زتو گوید ولی برای مقام به پیش چشم خدا هم دروغ می گوییم کدام ناله هجران کدام درد فراق قسم به ام ابیها دروغ می گوییم خلاصه ای گل نرگس کسی به فکر تو نیست و ما به وسعت دریا دروغ می گوییم مرا ببخش عزیزم که باز می گویم نیا نیا گل طاها دروغ می گوییم»