دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 176384

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان از فردا و بر اساس حروف الفبا به مدت هفت روز پرداخت می‌شود.

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان از فردا و بر اساس حروف الفبا به مدت هفت روز پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، سیدتقی نوربخش در نشست خبری اظهار داشت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی که حدود دو میلیون و 700 هزار نفر هستند، از فردا به مدت هفت روز و بر اساس حروف الفبا پرداخت می‌شود.

گفتنی است عیدی بازنشستگان بر اساس مصوبه دولت 668 هزار تومان است که 1500 میلیارد تومان برای پرداخت عیدی اختصاص یافته است.

وی همچنین ادامه داد: آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در روزهای اخیر برگزار شد که حدود دو هزارو 300 نفر در این آزمون شرکت کردند و پس از گذراندن مراحل گزینش در سال آینده در مراکز تأمین اجتماعی سراسر کشور استخدام خواهند شد. امسال برای بار دوم با همکاری سازمان سنجش آزمون استخدامی تأمین اجتماعی برگزار شد که در جهت عدالت در به‌کارگیری نیروهای استخدامی سازمان گام مثبتی بوده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز طرح کاراکارت خبرداد و گفت: اولین مرحله دریافت کاراکارت سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و مستمری‌بگیران در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تأمین اجتماعی این کارت را دریافت کنند همچنین مستمری بگیران تهرانی با مراجعه به شعب بانک رفاه می‌توانند این کارت را دریافت کنند.

وی ادامه داد: این کارت اعتباری 4 برابر میزان استحقاق مستمری بگیران شارژ شده است و مستمری بگیران از 20 اسفند می‌توانند با استفاده از این کارت اعتباری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید کنند. در حال حاضر بازپرداخت این کارت‌ها یک‌ساله‌ است و در نظر داریم در آینده مدت بازپرداخت آن را افزایش دهیم.

نوربخش از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای سازمان تأمین اجتماعی در 22 اسفند خبرداد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی تا کنون 60 شهید را در راه نظام تقدیم کرده است که شهید حمیدی‌زاده،آخرین شهید سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مدافع حرم بود که از استان خراسان شمالی توسط نیروهای متجاوز به فیض شهادت نائل شد.



  
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha