دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

پسر جوان که به خاطر سوءظن، خواهران خود را به رگبار بسته بود، پس از 40 روز فرار به اتهام قتل یکی از خواهرانش دستگیر شد.

سلامت نیوز: پسر جوان که به خاطر سوءظن، خواهران خود را به رگبار بسته بود، پس از 40 روز فرار به اتهام قتل یکی از خواهرانش دستگیر شد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده 21 دی امسال درپی تماس زن میانسالی با پلیس و اعلام وقوع جنایت خانوادگی در شهرستان فردیس استان البرز آغاز شد. ماموران پس از حضور در محل جنایت با جسد دختر 26 ساله و پیکر نیمه‌جان دختر 22 ساله روبه‌رو شدند. بلافاصله دختر جوان به بیمارستان منتقل شد و از مرگ نجات یافت.
 
در ادامه پزشک جنایی با معاینه جسد، علت مرگ دختر 26 ساله به نام زهرا را اصابت چهار گلوله اسلحه کلاشینکف به سر و شکمش اعلام کرد.
 
با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای رمز گشایی از این جنایت آغاز شد. زن میانسالی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در تحقیقات گفت: ساعتی قبل پسرم میلاد به خانه آمد و وقتی متوجه شد دخترخاله‌هایش در خانه ما هستند، عصبانی و با خواهرش درگیر شد. او را آرام کردم و به بیرون از خانه فرستادم. ساعت 12 شب او به خانه آمد و به اتاقش رفت، اما یک ساعت بعد با اسلحه بیرون آمد و به سمت دو خواهرش شلیک کرد. خشکم زده بود و نمی‌دانستم چکار کنم. میلاد پس از تیراندازی با تهدید از خانه فرار کرد.
 
با اظهارات زن میانسال، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل 28 ساله آغاز شد. با گذشت 40 روز از وقوع جنایت تیم جنایی با ردزنی‌های گسترده متوجه شدند عامل جنایت به تهران بازگشته و در یک مجتمع تجاری مخفی شده است.
 
ماموران پس از شناسایی مخفیگاه میلاد در یک مجتمع در میدان فلسطین، با نیابت قضایی موفق شدند او را دیروز در دفتر یک وکیل دستگیر کنند.
 
با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی، تحقیقات از او آغاز شد. پسر 28ساله با اعتراف به قتل خواهرش گفت: همیشه پشت سر دخترخاله‌هایم حرف بود؛ به همین دلیل دوست نداشتم خواهرانم با آنها رفت و آمد کنند. روز جنایت به خانه آمدم و دیدم بازهم دخترخاله‌هایم خانه ما هستند. عصبانی شدم و با خواهرانم درگیر شدم. همیشه به آنها شک داشتم و فکر می‌کردم خواهرانم فساد اخلاقی دارند.
 
پسر جوان اضافه کرد: این فکر خیلی اذیتم می‌کرد. آن شب اسلحه‌ای را که از دوستم گرفته بودم، از اتاقم برداشتم و به سمت دو خواهرم پنج تیر شلیک کردم و سپس از آژانس محل خودرویی کرایه کرده و به شهرستان لنگرود رفتم. چند روزی آنجا بودم که متوجه شدم خواهرم زهرا مرده است. از ترس اسلحه را داخل دریا انداختم. یک هفته پیش که پول‌هایم تمام شد، به تهران آمدم و در دفتر دوستم مخفی و سرانجام دستگیر شدم.
 
با اعترافات پسر جوان به قتل خواهرش، بازپرس جنایی او را بازداشت و با صدور قرار عدم صلاحیت پرونده را برای رسیدگی به شهرستان فردیس ارسال کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha