معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت : توزیع شیر رایگان در مدارس سراسرکشور ادامه دارد البته هنوز اعتبار ۴۰۰ میلیاردی شیر مدارس از محل یارانه‌ها تخصیص نیافته است ولی به‌زودی بخشی از آن محقق می‌شود.

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت : توزیع شیر رایگان در مدارس سراسرکشور ادامه دارد البته هنوز اعتبار ۴۰۰ میلیاردی شیر مدارس از محل یارانه‌ها تخصیص نیافته است ولی به‌زودی بخشی از آن محقق می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سیدمحمد بطحایی در مورد اعتبارات مربوط به شیر مدارس، اظهار کرد: برای توزیع شیر رایگان در مدارس از ۲ محل اعتبارات را تأمین می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: نخستین اعتبار مربوط به ردیف بودجه آموزش و پرورش است که ۱۵۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته‌ایم و دیگری از محل یارانه‌ها بود که ۴۰۰ میلیارد تومان است.

بطحایی با ابراز تأسف از اینکه تاکنون از محل یارانه‌ها اعتباراتی که برای شیر مدارس پیش‌بینی شده بود توسط سازمان هدفمندی تخصیص نیافت، خاطرنشان کرد: به احتمال خیلی زیاد بخشی از ۴۰۰ میلیارد مربوط به هدفمندی اختصاص خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا روند توزیع شیر در مدارس قطع می‌شود؟»، گفت: خیر، ان‌شاءلله که قطع نمی‌شود.

وی افزود: اگر بتوانیم بخشی از اعتبارات مربوط به هدفمندی را قبل از پایان سال دریافت کنیم و تعهدات خود را با کارخانه‌هایی که قرارداد بسته‌ایم محقق کنیم، شیر رایگان مدارس قطع نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha