مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار از انتقال سارا عبدالملکی به این بیمارستان برای پیگیری تخصصی مراحل درمان خبر داد.

سلامت نیوز:مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار از انتقال سارا عبدالملکی به این بیمارستان برای پیگیری تخصصی مراحل درمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،‌ روح الله نوریان،‌ با اشاره به تشریح آخرین وضعیت سلامت ملی پوش راگبی ایران گفت: سارا عبدالملکی هفته گذشته برای ادامه روند درمانی به بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار ارجاع شد تا زیرنظر متخصصان مراحل درمانی پیگیری شود.

وی افزود: ملی‌پوش راگبی ایران که چندی پیش در جریان سانحه رانندگی دچار آسیب‌دیدگی جدی نخاعی و اعصاب مرکزی،‌ آسیب ریه، شکستگی دست و ترقوه شده بود در حال حاضر در بخش ویژه بیمارستان نورافشار بستری بوده و مراحل بازتوانی و کاردرمانی وی زیر نظر پزشکان متخصص، شروع شده است.

مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی توان‌بخشی نورافشار با اشاره به این‌که بیمارستان نورافشار تخصصی‌ترین بیمارستان توان‌بخشی محسوب می‌شود، اظهار کرد: تمام امکانات تخصصی در این بیمارستان مهیا بوده و خدمات توان‌بخشی و بازتوانی در بالاترین سطح به این ملی‌پوش ارائه می‌شود.

 سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی راگبی، بازیکن و مربی هندبال و دانشجوی رشته تربیت بدنی است که 29 دی‌ در راه بازگشت از کرمانشاه به تهران خودروی او واژگون و به ‌شدت دچار آسیب دیدگی و در بیمارستان آسیا بستری شد.


  
   
   
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha