در پی انتشار گزارش سالم بودن برنج‌های وارداتی از سوی ستاد ملی بررسی سلامت برنج، مدیركل استاندارد استان تهران اعلام كرد كه موسسه استاندارد هیچ‌گونه آزمایش جدیدی روی برنج‌های وارداتی انجام نداده است.

در بخشی از گزارش منتشر شده از سوی ستاد ملی بررسی سلامت برنج آمده است كه در آزمون‌های جدید گرفته شده از برنج‌های وارداتی كه با نظارت وزارت بهداشت و موسسه استاندارد انجام شده، سالم بودن این برنج‌ها به اثبات رسیده است.

این در حالیست كه مهدی پورهاشم - مدیركل استاندارد استان تهران - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بدون اشاره به جزئیات بیشتر عنوان كرد كه موسسه استاندارد هیچ‌گونه آزمایش جدیدی روی برنج‌های وارداتی انجام نداده و آزمایش‌های جدید فقط در آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت انجام شده است.

این مقام مسوول همچنین از توضیح بیشتر درباره این‌كه چرا گزارش منتشر شده از سوی ستاد ملی بررسی سلامت برنج برخلاف نتایج اعلام شده از سوی اداره كل استاندارد استان تهران است، امتناع كرد.

گفتنی است، موسسه تحقیقات برنج نیز تا لحظه مخابره خبر از هرگونه اظهارنظری درباره گزارش منتشر شده از سوی ستاد ملی بررسی سلامت برنج خودداری كرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha