مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال انفجار مواد محترقه در دست جوان 32 ساله تبریزی، هر پنج انگشت یک دستش دچار قطع شدگی شد.

سلامت نیوز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال انفجار مواد محترقه در دست جوان 32 ساله تبریزی، هر پنج انگشت یک دستش دچار قطع شدگی شد.

به گزارش سلامت نیوز ، حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر قطعی انگشت در یکه دکان تبریز, به اپراتوری اورژانس 115، پایگاه 218 فوریتهای پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه گفت: تکنسین‌های اعزامی با بررسی وضیعت این جوان 32 ساله، از قطع شدن هر پنج انگشت و له شدگی دست چپ این فرد خبر دادند و مصدوم را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان شهدا انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: مواد محترقه و آتش زا امکان بروز صدمات جدی و نقصی عضو را برای جوانان دارد و جدا ازاین تلفات، صدای ناهنجار این قبیل مواد باعث مشکلات عصبی و قلبی برای بیماران می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha