معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توافقنامه های متمرکز بیمه حوادث دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی با شرکتهای بیمه گر در سال تحصیلی 88 را ابلاغ کرد.

معاونت دانشجویی وزارت بهداشت به معاونتهای دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرده است که این معاونتها نسبت به انعقاد بیمه حوادث دانشجویان اقدام کنند.

بر اساس این توافقنامه معاونتهای دانشجویی فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی می توانند با بررسی شرایط، طرحها و تعهدات ارائه شده و انتخاب یکی از شرکتهای بیمه ای نسبت به انعقاد قرارداد و تحت پوشش قراردادن دانشجویان در قبال حوادث در سال تحصیلی 88-89 اقدام کنند.

به گزارش مهر، دانشجویان علوم پزشکی می توانند از تسهیلات بیمه همگانی وام بیمه استفاده کنند. به کلیه دانشجویان دوره‌ روزانه (به استثنای مقاطع تخصصی و Ph.D ) با رعایت ضوابط و در چارچوب مقررات قانون و آیین ‌نامه های بیمه همگانی وام بیمه پرداخت می شود. دانشجویان شبانه در صورتی می ‌توانند از وام بیمه صندوق رفاه استفاده کنند که 50 درصد سهم دانشگاه را شخصاً پرداخت کنند.

دانشجویــان متأهل مرد می ‌توانند از وام بیمه بابت افراد تحت تکفل (همسر و فرزندان حداکثــر تا سه فرزند) استفاده‌ کنند. مدت قرارداد بیمه حداکثر یک سال و مبلغ ماهیانه به‌ ازای هر نفر در سال جاری 70 هزار ریال است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha