یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 176934

معاون اورژانس پیش بیمارستانی وزارت بهداشت از اضافه شدن 180 دستگاه آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس تا پایان هفته خبر داد.

سلامت نیوز:معاون اورژانس پیش بیمارستانی وزارت بهداشت از اضافه شدن 180 دستگاه آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمدی در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: اورژانس در طرح نوروزی امسال به دنبال افزایش توان و امکانات خود است و به همین منظور تعداد پایگاه‌های اورژانس از 2101 پایگاه به 2158 پایگاه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تعداد پایگاه‌های شهری از 826 پایگاه به 836 پایگاه و تعداد پایگاه‌های‌ جاده‌ای نیز از 1275 پایگاه به 1325 پایگاه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ‌700 دستگاه آمبولانس به توان خودرویی اورژانس کشور افزوده شده اظهار کرد:‌ همچنین پیش‌بینی شده است تا پایان این هفته 80 آمبولانس دیگر نیز به پایگاه‌ها اضافه شود.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طرح نوروزی 57 اتوبوس آمبولانس به کار گرفته خواهند شد، گفت: همچنین توان امداد هوایی اورژانس نیز از 18 فروند بالگرد به 19 فروند بالگرد افزایش یافته و تمامی این بالگردها در طرح نوروزی به کار گرفته خواهند شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha