نایب رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز گذشته این كمیسیون بحث اثرات مخرب امواج مداخله كننده بر سلامت شهروندان و آنتن‌های تلفن همراه BTS بررسی شد.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌كه جلسه روز گذشته كمیسیون با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: در این جلسه وزیر و همكارانشان توضیح دادند كه آنتن‌های تلفن همراه BTS خطری برای سلامت شهروندان ندارد، اما نمایندگانی از وزارت بهداشت به همراه معاونت سلامت این وزارت‌خانه مطرح كردند كه با توجه به عدم ارایه اطلاعات لازم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمی‌توان نظری در این رابطه ارایه كرد.

وی در ادامه توضیح داد: از آن جا كه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاعاتی در مورد امواج بازدارنده‌های ماهواره‌ها نداشت، قرار شد وزارت بهداشت و درمان پس از انجام كار فنی كارشناسی در این مورد، نتیجه را به كمیسیون گزارش دهند.

نماینده مردم زاهدان در خانه ملت افزود: قرار شد همكاری بیشتر بین وزارت‌خانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت بهداشت و درمان برای رسیدگی به موضوع اثرات امواج بازدارنده ماهواره‌ها صورت گیرد تا باعث نگرانی مردم نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha