رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: آمبولانس های شهر تهران به عنوان خودروهای امدادی از پرداخت عوارض برای تردد در طرح ترافیک معاف شدند.

سلامت نیوز:  رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: آمبولانس های شهر تهران به عنوان خودروهای امدادی از پرداخت عوارض برای تردد در طرح ترافیک معاف شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رحمت اله حافظی روز یکشنبه در جلسه غیر علنی شورای شهر تهران، در جریان رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 95، اظهار کرد: هم اکنون آمبولانس های 115 شهر تهران به دلیل ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه می شوند.


وی گفت: جریمه خودروهای اورژانس در حالی است که خودروهای آتش نشانی و پلیس بدون طرح ترافیک در محدوده طرح تردد و جریمه نمی شوند.
وی تاکید کرد: آمبولانس ها نیز باید همانند خودروهای آتش نشانی، بدون پرداخت عوارض، مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک باشند.


حافظی با بیان اینکه در جدول تهیه شده برای طرح ترافیک، آمبولانس های 115 در ردیف سوم تعریف شده اند، پیشنهاد کرد: خودروهای امدادی به ردیف یک این جدول منتقل شود.


به گفته حافظی مشمولان ردیف یک، نیازی به استفاده از مجوز طرح ترافیک ندارند و تردد آنها در محدوده طرح مجاز است.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تاکید کرد: آمبولانس های شهر تهران در شرایط اضطرار به مردم خدمات می دهند و باید به عنوان خودروهای امدادی مشمول تردد رایگان در محدوده طرح ترافیک باشند.


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با پیشنهاد حافظی موافقت و طرح تردد رایگان خودروهای اورژانس در محدوده طرح ترافیک را تصویب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha