مشاور اجرایی معاونت سیاسی سازمان صداو سیما گفت:مسئولیتی برای پاسخگویی نسبت به شکایت احتمالی سازمان انتقال خون یزد از بخش خبری 20:30 ندارم و بخش حقوقی سازمان صداو سیما این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

مسئولیتی برای پاسخگویی ندارم
مجید دانشور در گفتگو با سامانه خبری «سلامت‌نیوز»، با بیان اینکه معاونت سیاسی سازمان صداو سیما هیچ مسئولیتی برای موضوعات طرح شده در بخش های خبری این سازمان ندارد اظهار داشت:بخش خبری 20:30شبکه دوم که اقدام به پخش تصاویری از روند خون‌دهی مسئولین سازمان انتقال خون استان یزد کرد، دارای مدیرانی است که می‌توانند نسبت به اعتراضات احتمالی پاسخگو باشند.

وی افزود:هیچ یک از مدیران میانی سازمان صدوا سیما اجازه موضع‌گیری‌های فردی در رابطه با برنامه‌های این سازمان را ندارد و تنها شخص رییس سازمان صدا و سیما و یا معاون سیاسی رسانه می‌تواند به اظهار نظر بپردازد.

مشاور اجرایی معاونت سیاسی سازمان صداو سیما  تصریح کرد:عرف حاکم بر سازمان صداو سیما این است که انتقادات مردمی و یا دستگاه های دولتی از سازمان صداو سیما از کانال مدیر کل روابط عمومی سازمان پیگیری شود و این افراد پاسخگوی انتقادات احتمالی باشند.

دانشور همچنین در رابطه با اخباری که بر شکایت مسئولین سازمان انتقال خون استان یزد از دروغ پردازی‌های خبرنگاران سازمان صدواسیما از عملکرد مدیران این سازمان دلالت دارد نیز گفت:در صورت طرح هر گونه شکایت از سازمان صداو سیما پرونده آن به بخش حقوقی سازمان ارجاع داده می‌شود که از مسیر قانونی ادله مورد نیاز به دستگاه‌های قضایی ارایه شود.

وی تاکید کرد:تمامی موضع‌گیری‌های خبری سازمان صداو سیما برای اخبار این سازمان از طریق بخش خبری که اقدام به پخش خبر مورد نظر کرده است پیگیری می‌شود و مدیران سازمان صداو سیما مسئولیتی برای پاسخگویی به اینگونه اخبار ندارند.

این مسئول معاونت سیاسی سازمان صداو سیما در خصوص این موضوع که مسئولیت بخش‌های خبری سازمان با کدام معاونت این رسانه است گفت:تمامی بخش‌های خبری سازمان صداو سیما تحت مسئولیت معاونت سیاسی قرار دارند اما ما مسئول اخبار پخش شده در این بخش‌های خبری نیستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha