روان‌شناس با بیان اینکه بسیاری از افراد فکر می‌کنند خندیدن برای افراد بدون مشکل است، گفت:خندیدن قدرت می‌خواهد و فقط یک قهرمان می‌تواند با داشتن مشکلات فراوان باز هم بخندد.

سلامت نیوز: روان‌شناس با بیان اینکه بسیاری از افراد فکر می‌کنند خندیدن برای افراد بدون مشکل است، گفت:خندیدن قدرت می‌خواهد و فقط یک قهرمان می‌تواند با داشتن مشکلات فراوان باز هم بخندد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از فارس، ابراهیم میثاق اظهارداشت: از نعمت‌هایی که خداوند به شما داده استفاده کنید نه اینکه آنها را مصرف کنید؛ ارتباط موفق، خرد و شعور و درک بالا، سلامتی تن و روان مهم‌ترین عوامل خوشبختی هستند.

وی افزود: آرامش را هنگامی می‌توانید به دیگران انتقال دهید که خودتان از آن بهره‌مند باشید، خودتان را دوست داشته باشید، نه اینکه خدایی ناکرده خودپرست باشید؛ با خودتان مهربان باشید به چیزهای خوب فکر کنید؛ کسانی که منفی گرا و منفی بین هستند بدانند که با دست خودشان به سمت نابودی کشیده می‌شوند و جز دنیایی پر از تباهی چیز دیگری در انتظارشان نیست.

میثاق، با بیان این مطلب که در ابتدا ارتباطتان را با دیگران خوب کنید، تصریح کرد: در جامعه، خانه، خانواده، همکار و... لبخند ساده‌ترین هدیه شما به دوستان و اطرافیانتان است، خیلی از افراد فکر می‌کنند خندیدن یک دل شاد و بی‌مشکل می‌خواهد اما من می‌گویم خندیدن قدرت می‌خواهد و فقط یک قهرمان می‌تواند با داشتن مشکلات فراوان باز هم بخندد.

وی افزود: در هر شرایطی که هستید باید به خودتان احترام بگذارید و برای خود ارزش قائل باشید، رنگ و روی غم به خود نگیرید به مشکلات فکر نکنید و امروزتان را برای آینده‌ای که از آن خبر ندارید خراب نکنید.

میثاق تأکید کرد: فرقی نمی‌کند که چقدر قرار است زندگی کنیم صد سال، پنجاه سال، یکماه یا یک روز؛ باید بهترین استفاده را از شرایط کنونی برد؛ هیچکس بدون مشکل نیست، هر شخصی باید با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم کند اما فرد موفق کسی است که در همین شرایط بهترین دقایق را برای خویش فراهم سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha