سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 17731

رسانه‌های دولتی آمریكا گزارش دادند كه یك پسر بچه هشت ساله تغییر جنسیت داد و به یك دختربچه تبدیل شد.

روزنامه‌ ایالتی «آریزونا» در آمریكا نوشت: پزشكان با استفاده از دارو و انجام عمل جراحی موفق شدند، یك پسر بچه هشت ساله را به یك دختربچه تغییر جنسیت دهند.

این روزنامه‌ می‌افزاید: این عمل و تغییر جنسیت به صورت كاملا قانونی انجام شده است و هم اكنون این دختر بچه كه «یوسی رومرو» نام دارد، در وضعیت مناسبی به سر می‌برد.

والدین این كودك نیز اعلام كردند: «یوسی» درست در زمانی كه لب به صحبت باز كرد، همیشه می‌گفت، من دخترم. او همیشه از رنگ‌هایی كه دختر بچه‌ها دوست داشتند، استفاه می‌كرد و به جای بازی با اسباب بازی‌های پسربچه‌ها با عروسك‌هایش حرف می‌زد.

در یادداشت‌های روزانه والدین «یوسی» آمده است وی هنگامی كه چهار ساله بود اگر كسی او را پسرم صدا می‌كرد، ‌از كوره در می‌رفت و به شدت پرخاش كرد.

بازی مورد علاقه‌اش این بود كه روسری یا شالی را به دور كمرش می‌بست و همانند دختربچه‌ها دور خودش می‌چرخید و فریاد می‌زد، من دخترم.

بر اساس گزارش بیمارستان كودكان ایالتی «آریزونا»، در سن شش سالگی دوجنسیتی بودن این كودك تشخیص داده شد و در نهایت با انجام چند عمل جراحی و تجویز دارو «یوسی» هم اكنون یك دختربچه هشت ساله و سالم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha