با توجه به این واکنش حسینعلی شهریاری باید از او که رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز هست پرسید آقای شهریاری آیا بیسوادی زنان بالای 6 سال در 11 شهر سیستان و بلوچستان موجب آن نشد که حیثیت استانی که شما از آن نماینده هستید از بین برود؟

سلامت نیوز:با توجه به این واکنش حسینعلی شهریاری باید از او که رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز هست پرسید آقای شهریاری آیا بیسوادی زنان بالای 6 سال در 11 شهر سیستان و بلوچستان موجب آن نشد که حیثیت استانی که شما از آن نماینده هستید از بین برود؟


به گزارش سلامت نیوز به نقل از کلیدملی، پس از تذکر 6 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور درباره اظهارات «شهیندخت مولاوردی» که نام «فاطمه آلیا»، «فاطمه رهبر»، «لاله افتخاری» و «نیره اخوان» هم در میان آنها دیده می شود حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز نسبت به هشدار درباره وضعیت خانواده زندانیان و معدومان واکنش نشان داد.


حسینعلی شهریاری درباره ادعای اخیر معاون رئیس‌جمهور مبنی بر وجود روستایی در استان سیستان و بلوچستان که همه مردان آن اعدام شده‌اند به خبرگزاری دانا گفت: در این‌باره نامه‌ای برای رئیس جمهور خواهم نوشت، زیرا باید مشخص شود خانم مولاوردی با چه اسنادی این ادعا را کرده است. این مصاحبه حیثیت استان سیستان و بلوچستان را از بین می‌برد و بسیاری از مردم به دفتر ما زنگ می‌زنند و اعتراض می‌کنند که با چه اسنادی این مسئله بیان شده است.


حال با توجه به این واکنش حسینعلی شهریاری باید از او که رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز هست پرسید آقای شهریاری آیا بیسوادی زنان بالای 6 سال در 11 شهر سیستان و بلوچستان موجب آن نشد که حیثیت استانی که شما از آن نماینده هستید از بین برود؟


گزارش مربوط به 40 شهر با آمار بالای بیسوادی را  بخوانید
همچنین لازم است آقای شهریاری به پرسش دیگری نیز پاسخ دهد؛ چرا هنوز چابهار با وجود مشکلات عدیده پزشکی و سلامت فقط یک سونوگرافیست دارد که زنان عملا نمی توانند به او مراجعه کنند و بسیاری از مردم منطقه برای سونوگرافی از چابهار تا زاهدان یا حتی کرمان سفر می کنند. آیا ضعف در شرایط درمانی سیستان و بلوچستان موجب از بین رفتن حیثیت استان شما نشده است ؟


این در حالی است که حسینعلی شهریاری به خوبی به مسائل سلامت و پزشکی و موقعیت استان خود و کشور واقف است و حتما می داند سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با دو کشور تولید کننده موادمخدر نخستین ایستگاه ترانزیت مواد مخدر است. بنابراین خیلی عجیب نیست که در فقر حاکم بر سیستان و بلوچستان افرادی از یک روستا نیز به اتهام حمل مواد مخدر مجازات شده باشند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha