مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان از پرداخت عیدی و سبد کالا به خانواده زندانیان تحت پوشش این انجمن در روزهای آینده خبر داد.

سلامت نیوز:  مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان از پرداخت عیدی و سبد کالا به خانواده زندانیان تحت پوشش این انجمن در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،محسن نصیری  در خصوص کمک به خانواده زندانیان در شب‌های عید با بیان اینکه قریب ۷۰ درصد از زندانیان از قشر نیازمند هستند و تنها ۳۰ درصد آنان از وضعیت مالی خوبی برخوردارند؛ گفت: در نبود سرپرست خانواده به خصوص در شرایط اقتصادی امروز، زندگی برای این گروه سخت می‌شود. همچنین بیشتر این افراد مستاجر بوده و با توجه به شرایطی که دارند؛ حتی پرداخت کرایه خانه برای بسیاری از آنان مشکل است که به تعدادی از آنان در حد وسع کمک می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران ۵ هزار خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان قرار داشته و به آنان مستمری پرداخت می‌شود، اظهار کرد: در شب‌های عید نیز مبلغی معادل یک ماه مستمری را در کنار مستمری‌ اسفند ماه به آنان پرداخت می‌کنیم و براساس کمکی که خیرین به ما می‌کنند؛ در شب‌های سال نو سبد کالا نیز به آنان هدیه می‌دهیم.

نصیری خاطرنشان کرد: به خانواده‌های تک نفره ۱۰۰ هزار تومان و به خانواده‌های ۳ نفر به بالا نیز ۲۰۰هزار تومان پرداخت می‌کنیم؛ یعنی به صورت میانگین ۱۵۰ هزار تومان به عنوان مستمری به این خانواده‌ها می‌پردازیم. ارزش ریالی بسته‌های کالا نیز بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان از پرداخت مستمری و عیدی افراد تحت پوشش طی یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: سبد کالا نیز به آنان پرداخت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انجمن‌های حمایت از زندانیان در سایر استان‌های کشور نیز با توجه به میزان وصولی که دارند در این زمینه اقدام خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha