معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی استان یزد از افزایش 40 درصدی تخت های ویژه (آی سی یو) در استان یزد خبر داد.

سلامت نیوز:معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی استان یزد از افزایش 40 درصدی تخت های ویژه (آی سی یو) در استان یزد خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز، دكتر علی دهقان، فوق تخصص روماتولوژی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی استان یزد در گفتگو با ویژه برنامه «فردای بهتر» شبكه رادیویی سلامت با بیان این خبر گفت: استان یزد نسبت به استان های دیگر از وضعیت بهتری برخوردار است؛ اما چون در این استان، مراجعه كنندگانی از مراكز جنوب و جنوب شرق كشور به مراكز درمانی وجود دارد، كمبودهایی احساس می شود.


وی ادامه داد: گاهی اوقات بیماران با اینكه توان مالی ندارند، مجبور هستند برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به بخش های خصوصی استان مراجعه كنند و این مشكل بزرگی در استان یزد به شمار می آید كه خوشبختانه امروز با افتتاح تخت های ویژه در چندین شهر و استان یزد، و اضافه شدن 35 تخت ویژه در مراكز درمانی استان، شاهد برطرف شدن مشكلات این حوزه هستیم. البته این را باید اضافه كنم كه در این استان، تلاش شده تا تخت های ویژه در مراكز محروم راه انداری شود تا با این كار تمركز زادیی كردهو این مناطق نیز از امكانات درمانی و بهداشتی برخوردار شوند.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی استان یزد در پایان این گفتگوی رادیویی اظهاركرد: در استان یزد تعداد قابل توجهی از بیماران از استانهای دیگر به مراكز درمانی و بهداشتی مراجعه می كنند؛ از این رو با مشكلاتی مواجه هستیم كه ان شاء الله با برنامه ریزی دقیق این مشكلات بزودی برطرف خواهد شد.
گفتنی است، این برنامه به تهیه كنندگی موسی نظری و گویندگی دکتر سیما بیژنی کاری ازگروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که از ساعت 9 الی 11 از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha