وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین روز از هفته بهداشت روان از بیمارستان روانپزشکی ایران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ایران بازدید کرد.درمانی

 دکتر وحید دستجردی ضمن بازدید از بخشهای مختلف این بیمارستان در جریان کمبودها و نیازهای این بیمارستان قرار گرفت.

پس از بازدید وزیر بهداشت از بخشهای مختلف این بیمارستان، جلسه ای با حضور وی، معاون سلامت این وزارتخانه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و مسئولین بیمارستان روانپزشکی ایران تشکیل شد که در این جلسه نارسایی ها و مشکلات این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

پایین بودن تعرفه های روانپزشکی و مشکلات پوشش بیمه ای با توجه به طولانی بودن زمان بستری، کمبود پرسنل در کادر پرستاری و همچنین اعضای هیئت علمی و نیز عدم دسترسی آسان محلی به بیمارستان از جمله مشکلات بیمارستان روانپزشکی ایران عنوان شد.

در این جلسه مقرر شد به منظور دسترسی آسان محلی به این بیمارستان با همکاری شهرداری و یک نهاد نظامی مجاور این بیمارستان، امکان دسترسی آسان محلی به بیمارستان روانپزشکی ایران فراهم شود.

برطرف کردن کمبود پرستار و کادر پزشکی، تجهیز اورژانس خاص افرادی که داروهای محرک استفاده می کنند و بررسی ایجاد بیمارستان جدید در کنار این بیمارستان از جمله تصمیماتی بود که برای رفع مشکلات موجود در بیمارستان روانپزشکی ایران در این جلسه اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha