رئیس صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی از افزایش 40 درصدی اعتبارات این صندوق در سال 88 خبر داد و گفت: بودجه عمومی صندوق نیز چهار درصد رشد داشته است.

دکتر فرهاد جعفری در شانزدهمین نمایشگاه بین ­المللی مطبوعات و خبرگزاریها در جمع خبرنگاران در محل غرفه وزارت بهداشت افزود: مجموع اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با در نظرگرفتن درآمدهای اختصاصی صندوق به 40 درصد رسیده است که نه تنها جبران کسری بودجه صندوق فراهم شده بلکه از رشد چشمگیری نیز برخوردار بوده است.

جعفری با اشاره به 16 نوع تسهیلاتی که صندوق رفاه در اختیار دانشجویان قرار می دهد، گفت: درسال جاری تحصیلی ودیعه مسکن به دانشجویان دوره های تکمیلی در تهران 4 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته 60 درصد رشد داشته است.

وی به وام های اعطایی به دانشجویان علوم پزشکی اشاره و خاطرنشان کرد: وامهای اعطایی به دانشجویان به صورت قرض الحسنه و بدون پرداخت حق ­الزحمه است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشت: کلیه تسهیلات و وامهای دانشجویی به صورت اقساط 48 تا 60 ماهه پرداخت می شود و فارغ ­التحصیلان تا 6 ماه پس از فراغت از تحصیل فرصت تسویه حساب خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha