مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی 20 سال اخیر به خانواده‌های شهدای تأمین اجتماعی هیچ گونه توجهی نشده است و ما شرمنده‌ایم که تا کنون نتوانستیم بخشی از مشکلات آنان را حل کنیم، گفت: ما در این سازمان سعی کردیم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم به طوری‌ که در ورودی‌های استخدامی امسال هزارو 800 نفر از ایثارگران به عنوان همکار جذب سازمان تأمین اجتماعی شدند.

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی 20 سال اخیر به خانواده‌های شهدای تأمین اجتماعی هیچ گونه توجهی نشده است و ما شرمنده‌ایم که تا کنون نتوانستیم بخشی از مشکلات آنان را حل کنیم، گفت: ما در این سازمان سعی کردیم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم به طوری‌ که در ورودی‌های استخدامی امسال هزارو 800 نفر از ایثارگران به عنوان همکار جذب سازمان تأمین اجتماعی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم یادواره شهدای تأمین اجتماعی اظهار کرد: خانواده شهدای تأمین اجتماعی بخش عظیمی از خانواده سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می‌دهند اما متأسفانه در یک دهه اخیر علی‌رغم همه شعارها هیچ گونه توجهی به این خانواده‌ها نشده است. حتی بسیاری از‌ خانواده‌های آنها به من گفتند که در 20 سال اخیر هیچ گونه توجهی به آنها نشده در حالیکه این عزیزان عضوی از خانواده تأمین اجتماعی هستند. امروز ما شرمنده‌ایم که نتوانستیم بخشی از مشکلات آنان را حل کنیم.

وی هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی و تجلیل از یاد شهدا دانست و افزود: ما در حد توان خود مسئول حل مشکلات این خانواده‌ها هستیم زیرا شهدا جایگاه بزرگی دارند که مقام معظم رهبری نیز همواره بر گرامیداشت جایگاه شهید تأکید دارند.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی با داشتن 70 هزار پرسنل حدود 60 شهید را به کشور تقدیم کرده است و ما در این سازمان سعی کردیم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم به طوری‌ که در ورودی‌های استخدامی امسال هزارو 800 نفر از ایثارگران به عنوان همکار جذب سازمان تأمین اجتماعی شدند.

نوربخش گفت: شهادت شهید فیروز حمیدی‌زاده به عنوان شهید مدافع حرم انگیزه‌ای برای برگزاری این گردهمایی در روز شهید شد و می‌کوشیم با برنامه‌ریزی صحیح، بیشتر در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha