شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

رمال اینترنتی که به بهانه بخت‌گشایی، لاغر شدن و جلب محبت شوهر، ماهانه 50 میلیون تومان درآمد داشت، با شکایت یکی از قربانیانش دستگیر شد.

سلامت نیوز: رمال اینترنتی که به بهانه بخت‌گشایی، لاغر شدن و جلب محبت شوهر، ماهانه 50 میلیون تومان درآمد داشت، با شکایت یکی از قربانیانش دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، رسیدگی به این پرونده از چندی پیش در پی شکایت دختر جوانی از مرد رمال در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. دختر جوان در شکایت خود گفت: مدتی قبل با مردی در فضای مجازی آشنا شدم که ادعا کرد می‌تواند بختم را بازکند. ابتدا طی دو مرحله 40هزار تومان از من گرفت و چند دعا برای باز شدن بختم داد اما این دعاها بی‌تاثیر بود. به همین دلیل در ارتباط بعدی، رمال ادعا کرد باید دعایی اختصاصی به من بدهد تا به‌شکل تضمینی ظرف 45 روز بختم را باز کند. به این بهانه 900 هزار تومان از من گرفت اما این بار هم کسی به خواستگاری‌ام نیامد. پس از شکایت این دختر، تیمی از کارآگاهان از طریق مهندسی معکوس اقدامات خود را برای دستگیری مرد رمال آغاز کردند. در پیگیری‌های ماموران فتا مشخص شد متهم در یکی از شهرهای استان تهران اقامت دارد و با راه‌اندازی وبلاگی برای کار خود تبلیغ می‌کند. ماموران محل سکونت او را شناسایی و با هماهنگی قضایی، عصر روز چهارشنبه او را دستگیر و به تهران منتقل کردند و وبلاگش هم مسدود شد.

در بازرسی از محل سکونت متهم 33 ساله، چند خط تلفن همراه کشف و در بررسی محتوای آن مشخص شد وی با زنان دیگری نیز در ارتباط بوده و از هر کدام به بهانه‌های مختلف همچون لاغری، بچه‌دار شدن، ایجاد محبت در دل شوهر، پولدار شدن و جلوگیری از طلاق کلاهبرداری کرده است. او اغلب زنان را برای بخت‌گشایی فریب داده بود.

در بررسی حساب مالی متهم نیز مشخص شد وی طی شش ماه، 300میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.‌ پس از انتقال متهم به تهران، وی بازجویی و مشخص شد مدرک تحصیلی‌اش دیپلم است. این در حالی بود که اغلب مالباختگان و مراجعه‌کنندگان به این مرد، زنان تحصیلکرده بودند و حتی چند نفری هم مدرک دکتری داشتند.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از این فرد ادامه دارد اما او در اعترافات اولیه خود گفته برای این افراد فقط دعا کرده و آنان این مبلغ را برای قدردانی از وی به حسابش واریز کرده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha