مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به گردشگران ایرانی توصیه کرد از رفتن به کشور ترکیه پرهیز کنند.

سلامت نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به گردشگران ایرانی توصیه کرد از رفتن به کشور ترکیه پرهیز کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمیزان، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: کشور ترکیه در شرایط امنی به سر نمی برد و بهتر است گردشگران ایرانی از رفتن به این کشور در ایام عید خودداری کنند.

وی افزود: افرادی که از قبل برای رفتن به کشور ترکیه در ایام عید نوروز برنامه ریزی کرده اند بهتر است در برنامه خود تجدید نظر کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با تاکید بر اینکه هم اکنون نمی توانیم جلو تورهای ترکیه را متوقف کنیم خاطر نشان کرد: به دلیل برنامه ریزی های صورت گرفته شده توسط تورها، نمی توان در این شرایط نسبت به کنسل شدن تورها اقدام کرد و تلاش های ما تنها به ارائه توصیه خلاصه می شود.

خسروآبادی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای معرفی جاذبه های گردشگری داخلی اظهار کرد: در داخل کشور جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد و ما تلاش خواهیم کرد این جاذبه ها را به مردم معرفی کنیم.

وی اذعان کرد: مردم ایران تنها نسبت به حضور در برخی از استان های کشور اقدام می کنند اما باید به این موضوع توجه شود که در بسیاری از استان های کشور شهرها و روستایی وجود دارد که می تواند مقصد بسیار مناسبی برای سفر باشند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha