مسئول اجرایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی از آغاز ثبت نام سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری از فردا 5 آبان ماه خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون تا 5 آذر ماه ادامه دارد.

دکتر مهدی میرزایی در گفتگو با مهر افزود: سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی سال 88 با توجه به جدول زمانبندی اعلام شده و با رعایت شرایط مندرج در آیین نامه ها و مقررات به صورت متمرکز در دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش دستیار برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون باید در مهلت مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir جهت ثبت نام مراجعه کنند. فرم ثبت نام جهت شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی بالینی به همراه راهنمای آزمون مذکور از روز 5 آبان قابل دسترسی و بهره برداری است.

میرزایی خاطرنشان کرد: افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و رعایت مفاد راهنمای مربوطه نسبت به تکمیل فرم اینترنتی و انجام مراحل ثبت نام اقدام لازم را به عمل آورند.

وی یادآور شد: مجدداً تاکید می شود با توجه به اینکه کلیه مراحل ثبت نام شامل دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته - محل و ... از طریق اینترنت انجام می گیرد به کلیه افراد متقاضی توصیه می شود از زمان شروع ثبت نام تا برگزاری آزمون، به منظور کسب آخرین اطلاعات لازم، حداقل هفته ای یکبار سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی را کنترل کنند.

ثبت نام آزمون دستیاری از 5 آبان ماه آغاز می شود و تا 5 آذر ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان در روزهای 14 تا 18 آذر ماه فرصت دارند نسبت به ارسال مدارک خود از طریق اینترنت اقدام کنند. کارت ورود به آزمون در روزهای 26 تا 28 بهمن ماه سال جاری توزیع می شود و آزمون نیز 29 بهمن ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha