سلامت نیوز: قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور از ساخت بیمارستان 50 تختخوابی تخصصی سرطان با همت انجمن نیکوکاری سرطان ایران و خیرین در شهرستان بابل خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، سید عباس پورهاشمی اظهار کرد: مراسم کلنگ زنی بیمارستان 50 تختخوابی سرطان امید مازندران دیروز در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: مجوز راه اندازی این بیمارستان 50 تختخوابه با همت انجمن نیکوکاری سرطان ایران و پیگیری حاج سید رضا نیری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور دریافت شده است.

 

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشوربا اشاره به دستور وزیر بهداشت و موافقت با درخواست دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور برای ساخت این بیمارستان در شهرستان بابل بیان کرد: خیر بابلی زمینی به مساحت 5000 هزار متر برای ساخت این بیمارستان اهداء کرده است.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسات با دکترریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: در جلسه‌ای که با خیرین بابل انجام داده‌ایم همه برای ساخت این بیمارستان قول مساعدت وهمیاری داده‌اند.

 

پورهاشمی با بیان اینکه قرار شد که هماهنگی بیشتری با حضور ریاست دانشگاه بابل و دبیرکل مجمع خیرین برای بهره برداری به موقع انجام شود ، افزود: هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین در حوزه سلامت شهرستان بابل بسیارچشمگیرعمل کرده‌اند، بیان کرد: مدیرعامل انجمن نیکوکاری سرطان ایران و شخص حریری محور و متولی ساخت این بیمارستان در شهرستان بابل است.

 

پورهاشمی با اشاره به تلاش حریری برای اخذ مجوز این بیمارستان، گفت: مدیر عامل انجمن نیکوکاری سرطان ایران مدتی است که پیگیرساخت این بیمارستان تخصصی در منطقه است و دراین راه زحمات زیادی را متقبل شده است.

 

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه حوزه سلامت نیازمند کمک مردم خیر در حوزه‌های کم برخوردار است، گفت: امیدوارم که مردم بابل با همتی که دارند برای ساخت این بیمارستان کمک کرده و این بیمارستان تخصصی در کمترین زمان ممکن ساخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha