رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین خودروها در محورهای کرج و چالوس، آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سلامت نیوز:    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین خودروها در محورهای کرج و چالوس، آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس گزارش‌های به دست‌ آمده، ترافیک در محورهای کرج به چالوس و محور هراز  پرحجم است و ترافیک در حدفاصل میدان امیرکبیر تا تونل 5 جاده کرج به چالوس و همچنین در محدوده قلعه دختر در محور هراز سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین از پل خاتم تا پل فردیس در آزادراه تهران کرج و در امتداد آن تا پل حصارک در محور کرج به قزوین نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی در خصوص وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، بارش برف در محورهای درود به ازنا و ازنا به شازند در استان لرستان و همچنین محورهای زنجان به بیجار، زنجان به تکاب و خدابنده در استان زنجان، ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha