رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 6400 مسافر طی 48 ساعت گذشته که در برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 6400 مسافر طی 48 ساعت گذشته که در برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،ناصر چرخ‌ساز  اظهار داشت: 15 استان کشور طی 48 ساعت گذشته گرفتار برف و کولاک شده و نیروهای هلا‌ل‌احمر موفق به امدادرسانی به مسافران در 41 محور شدند.

وی افزود: به 6400 مسافر در محور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال یک خانم باردار به بیمارستان توسط نیروهای هلال‌احمر ادامه داد: 690 مسافر نیز طی 48 ساعت گذشته اسکان اضطراری یافته و 780 خودرو نیز رهاسازی شده‌اند.

چرخساز گفت: 780 خودرو نیز طی این مدت که در برف و کولاک گرفتار شده بود رهاسازی شده و 700 تخته پتو و همچنین 570 بسته غذایی میان مسافران حادثه دیده توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: 79 تیم امدادی شامل 260 نفر طی دو روز گذشته پس از امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک فعالیت داشتند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha