رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر از مراجعه 13 هزار و 959 مسافر به پایگاه‌های ثابت و سیار سازمان جوانان جهت انجام تست قند و فشارخون رایگان در جاده‌های کشور خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر از مراجعه 13 هزار و 959 مسافر به پایگاه‌های ثابت و سیار سازمان جوانان جهت انجام تست قند و فشارخون رایگان در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز ، مسعود حبیبی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: طی سه روز گذشته که طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط سازمان جوانان هلال‌احمر آغاز شده، بیش از 13 هزار و 959 مسافر برای انجام تست رایگان قند و فشارخون به پایگاه‌های ثابت و سیار سازمان جوانان مراجعه کرده و بیش از 10 هزار نفر از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شد. همچنین 11 هزار و 842 مسافر نماز خود را در خیمه‌های این سازمان در جاده‌ها اقامه کردند.

وی افزود: به طور کلی میزان مراجعه مسافران در کل کشور جهت دریافت خدمات تست قند و فشارخون، خیمه نماز و فضای دوستدار کودک بیش از 35 هزار و 915 مورد بوده است. همچنین طی این مدت 96 هزار و 109 نفر جهت دریافت نقشه به پایگاه‌های ما مراجعه داشته‌اند.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر از توزیع 94 هزار و 115 بروشور در میان مسافران خبر داد و گفت: تعداد اعضای مشارکت‌کننده در کل کشور جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی 7499 هزار نفر بوده که 4658 مورد این خدمات توسط مردان جوان و 2841 مورد نیز توسط زنان ارائه شده است.

حبیبی گفت: میزان مراجعه مسافران به طور کلی به پایگاه‌های ثابت و سیار طی سه روز گذشته بیش از 191 هزار و 397 مورد بوده است. همچنین جوانان هلال‌احمر به طور کامل آمادگی دارند تا در جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی همگام با سایر دستگاه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» توسط سازمان هلال‌احمر جوانان گفت: بیش از 20 هزار جوان هلال‌احمری در اجرای این طرح مشارکت داشته و امیدواریم با اقدامات انجام گرفته شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال باشیم. شعار اجرای این طرح «بی‌گدار به جاده‌ نزنید، ظریف برانید» بوده و تلاش می‌کنیم تلفات و حادثه‌های جاده‌ای کمتر از گذشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha