مسئول پورتال كل وزارت بهداشت از راه‌اندازی پورتال جامع وزارت بهداشت خبر داد و افزود: با راه اندازی این پورتال از جزیره‌ای بودن سایت‌های مختلف جلوگیری می‌شود؛ چرا كه مشتریان پورتال وزارت بهداشت طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. براین اساس می‌توانند با اطمینان به این پورتال برای بهره گیری از اطلاعات مراجعه كنند.

مهندس معصومه خانی با حضور در نمایشگاه مطبوعات با بیان این كه برای راه اندازی این پورتال سیستم‌های اطلاعاتی مورد نیاز شناسایی شده است، اظهار كرد: در طراحی پورتال پایگاه اطلاع رسانی تمام حوزه‌های وابسته به ستاد، طرح و توزیع پزشكان متخصص و ... در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاكنون در پورتال جامع وزارت بهداشت 133 زیر سایت فعال است كه یكی از آنها پورتال دانشگاه علوم پزشكی قزوین می‌باشد كه این پورتال به وسیله این مركز راه اندازی شده كه دارای 21 زیر سایت است.

خانی با اشاره به اهداف راه اندازی پورتال اظهار كرد: دسترسی آسان به اطلاعات، سرعت اطلاع رسانی نهادهای وزارت بهداشت، ارائه خدمات پرحجم و وسیع تر، ارتباط مستقیم مردم و سازمان‌ به صورت الكترونیكی، كاهش تناوب زمانی دسترسی به خدمات مورد نیاز، كاهش هزینه‌های ارائه دریافت اطلاعات، جلب اعتماد بیشتر مخاطبان و تسهیل و تسریع فعالیت‌های پراكنده درون سازمانی از جمله اهداف راه اندازی این پورتال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha