«معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به خراسان رضوی از منطقه حفاظت شده رئیسی و برخی از جاذبه های طبیعت گردی و تاریخی نیشابور بازدید کرد.

سلامت نیوز: «معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به خراسان رضوی از منطقه حفاظت شده رئیسی و برخی از جاذبه های طبیعت گردی و تاریخی نیشابور بازدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با استقبال «مظفری» معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور؛ کارکنان اداره حفاظت محیط زیست نیشابور؛ اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر گردشگری درود وارد این شهر شد و ضمن بازدید از این شهر زیبای گردشگری؛ با تعدادی از اعضای سازمان های مردم نهاد زیست محیطی حامیان طبیعت سبز درود دیدار کرد.
شهر درود در ضلع جنوب منطقه حفاظت شده بینالود قرار گرفته و یکی از زیباترین شهرهای گردشگری کشور در دامنه رشته کوه بینالود قرار گرفته است.
ابتکار و هیات همراه در بازدید از منطقه حفاظت شده رئیسی نیشابور از نزدیک با تنوع زیستی بی نظیر این منطقه حفاظت شده که یکی از بهترین زیستگاه های آهوی ایرانی در کشور محسوب می شود؛ آشنا شدند. مشاهده گله های بزرگ آهوی ایرانی موجب تحسین ابتکار از تلاش های شبانه روزی محیط بانان این منطقه شد.
در حاشیه این بازدید، مظفری فرماندار نیشابور اسلحه شکاری خود را که سال ها قبل به او هدیه شده بود، تحویل سازمان حفاظت محیط زیست داد و معصومه ابتکار نیز با اهدای یک دستگاه دوچرخه و لوح تقدیر از این حرکت ارزشمند وی قدردانی کرد.
کاشت درخت در پاسگاه محیط بانی رئیسی و دیدار صمیمانه با محیط بانان منطقه و تعدادی از فعالان زیست محیطی از دیگر برنامه های سفر یک روزه ابتکار به نیشابور بود.
ابتکار در پایان این سفر از مجموعه تاریخی فرهنگی رباط شاه عباسی نیشابور بازدید و با اعضای سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و فعالان محیط زیست این شهرستان دیدار کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha