سلامت نیوز:وزیر بهداشت تاکید کرد به دنبال راه اندازی پیشرفته ترین ناوگان آمبولانس هوایی در ایران هستیم .هم اکنون 21 پایگاه اورژانس هوایی در کشور راه اندازی شده ولی تعداد پایگاه های مورد نیاز ما 50 پایگاه است که در تلاشیم به این عدد برسیم.
وزیر بهداشت در مصاحبه با عصرایران از دستور رئیس جمهوری برای راه اندازی ناوگان پیشرفته آمبولانس هوایی در ایران خبر داد.

حسن قاضی زاده هاشمی که برای حضور در مراسم تشییع پیکر جان باختگان سقوط بالگرد اورژانس به شیراز سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار عصرایران در شیراز ادامه داد: با دستور رئیس جمهوری، در تلاشیم در باقی مانده زمان این دولت بتوانیم تعدادی آمبولانس هوایی که بتواند خدمات ویژه ای را ارائه کند وارد کشور کنیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد به دنبال راه اندازی پیشرفته ترین ناوگان آمبولانس هوایی در ایران هستیم.

وی افزود: آمبولانس های هوایی که در دنیا ساخته می شود هم مجهز به امکانات اولیه اورژانسی هستند و هم به لحاظ سبک بودن و قابلیت پرواز در نقاط شهری، امکانات خوبی دارند.

او درباره نوسازی اورژانس ناوگان هوایی نیز گفت: علاوه بر تکیه بر توانمندی های داخلی، به دنبال راه اندازی پیشرفته ترین اورژانس هوایی در کشور هستیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: هم اکنون 21 پایگاه اورژانس هوایی در کشور راه اندازی شده ولی تعداد پایگاه های مورد نیاز ما 50 پایگاه است که در تلاشیم به این عدد برسیم.
وزیر بهداشت در همین زمینه از همکاری نیروهای مسلح برای راه اندازی پایگاه های اورژانس هوایی تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به جان باختن 9 نفر در سقوط بالگرد اورژانس در استان فارس و ابراز همدردی با خانواده های کشته شدگان این حادثه گفت: این عزیزان در شرایط سخت و حساسی که یکی از هموطنان نیاز به کمک داشت جان خود را در کف دست گذاشتند و خطر را پذیرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن به امدادرسانی پرداختند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: تلاش این عزیزان و از خودگذشتگی آنها نزد خداوند محفوظ بوده و ما نیز از هیچ کوششی برای حمایت از خانواده های جان باختگان و بازماندگان آنها کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که ایا از عملکرد اورژانس رضایت دارد یا خیر گفت: رضایتمندی افراد مهم نیست مهم این است که مردم از عملکرد ما راضی باشند. در خصوص اورژاس با تمامی توان در حال فعالیت هستیم هر چند باید کیفیت کار را بالاتر ببریم. قطعا اگر امکانات بیشتری در اختیار اورژانس قرار بگیرد  از توانمندی های آن بیشتر بهره مند می شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha