سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۶۰ هزار مسافر نوروزی، گفت: طی این مدت حدود ۲ هزار مصدوم توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۶۰ هزار مسافر نوروزی، گفت: طی این مدت حدود ۲ هزار مصدوم توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید مصطفی مرتضوی  در رابطه با مهم‌ترین حوادث جاده‌ای شب و روز گذشته اظهار داشت: واژگونی پژو206 ساعت 21 و 38 دقیقه شب گذشته در کیلومتر دو راهی پیش‌قلعه ـ دربند در خراسان شمالی، سبب حادثه دیدن 6 مسافر شد و همه حادثه‌دیدگان توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: برخورد سواری پژوپارس با پژو405 در محور برازجان ـ سراشوند در بوشهر جان 4 مسافر را گرفت. مصدومان این حادثه نیز به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به روند امدادرسانی به مسافران نوروزی، عنوان کرد: از 25 اسفند تاکنون بیش از 4 هزار و 200 مأموریت امدادی انجام گرفته که در قالب آن 60 هزار مسافر امدادرسانی شده‌اند.

مرتضوی از نجات 3 هزار مسافر از مرگ حتمی توسط نیروهای امدادی خبر داد و اعلام کرد: طی این مدت 335 مورد عملیات رهاسازی انجام گرفته و بیش از هزار و 900 نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از 25 هزار مسافر نوروزی، خدمات سرپایی درمان دریافت کرده و 2 هزار نیز اسکان اضطراری شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اسکان موقت نوروزی 39 مسافر، خاطرنشان کرد: فقط در یازدهم فروردین حدود 2 هزار نفر امدادرسانی شده و 123 مسافر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha