مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت راهنمای تکمیل فرمهای ثبت نام اینترنتی سی و هفتمین دوره آزمون پدیرش دستیار تخصصی را منتشر کرد.

 ثبت نام در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در رشته های بالینی پزشکی سال تحصیلی 89 - 90 فقط از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir صورت می گیرد و تقاضانامه هایی که خارج از این روش برای مرکز ارسال شود، فاقد اعتبار خواهد بود.

داوطلبان باید در مرحله اول ثبت نام راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و پس از آن دفترچه راهنمای قوانین و مقررات  سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار را در فرمت های (PDF) و (HTML) دریافت کنند.

داوطلبان آزمون باید پیش از آغاز ثبت نام، مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام را آماده و اسکن کنند تا در زمان ثبت نام با مشکل مواجه نشوند.

داوطلبان در مرحله چهارم با ورود به صفحه ثبت نام و درج اطلاعات و دریافت کد رهگیری ضمن یادداشت کد رهگیری می توانند از کل اطلاعات صفحه با کلیک کردن بر دکمه چاپ یک پرینت تهیه کنند. این پرینت به منزله رسید ثبت نام خواهد بود.

داوطلبی موفق به ثبت ‌نام در آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال 89 خواهد شد که ضمن ارسال کلیه اطلاعات و مدارک مورد نیاز (که از سوی نرم ‌افزار درخواست می ‌شود) موفق به دریافت کد رهگیری شود.

فیش واریزی به مبلغ 137 هزار و 500 ریال به حساب خزانه داری کل، تهیه فایل اسکن شده از عکس داوطلب از جمله مدارک مورد نیاز برای ارسال به صورت اینترنتی است.

دارا بودن پست الکترونیکی (Email) اجباری است و پس از اتمام ثبت نام و نمایش کد رهگیری، کد رهگیری به پست الکترونیکی داوطلب ارسال می شود. داوطلب تا 72 ساعت پس از ثبت نام می ­تواند با مراجعه مجدد به سایت با وارد کردن کد رهگیری اطلاعات خود را ویرایش کند.

داوطلب باید درنظر داشته باشد که ثبت نام بیش از یکبار باعث بروز مشکلاتی در ثبت نام داوطلب خواهد شد و مشکلات بعدی بر عهده داوطلب است. کپی و اصل فیش بانکی باید جهت پیگیری های بعدی نزد داوطلب باقی بماند و اصل فیش بانکی نیز در روز توزیع کارت از داوطلب دریافت می شود.

داوطلبیان می توانند برای رفع مشکلات و سئوالات خود در خصوص مجموعه قوانین و مقررات با دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با آدرس پست الکترونیکی  Dastyar37@sanjeshp.ir و مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت با آدرس پست الکترونیکی Dastyar37Registration@sanjeshp.ir را مطرح کنند.

به گزارش مهر، ثبت نام سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی از روز 5 آبان به صورت اینترنتی آغاز شده و تا 5 آذر ماه ادامه دارد. آزمون در 29 بهمن ماه سال جاری در دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش دستیار برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha