سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد سواری ال ۹۰ با پراید در محور کاشان - قم خبر داد و گفت: ۱۱ سرنشین در اثر این حادثه مجروح شدند.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد سواری ال ۹۰ با پراید در محور کاشان - قم خبر داد و گفت: ۱۱ سرنشین در اثر این حادثه مجروح شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدمصطفی مرتضوی اظهار داشت: برخورد سواری ال‌90 با پراید ساعت 9:15 دقیقه امروز در محور کاشان قم سبب بروز حادثه شد که نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه در محل حاضر شده و جهت کمک به آسیب‌دیدگان اقدام کردند.

وی افزود: این حادثه ساعت 9:15 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوسته که در پی آن 11 سرنشین از هر دو سواری مصدوم شدند که 5 نفر آنها توسط نیروهای هلال‌احمر و 4 حادثه دیده نیز توسط اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 2 مسافر نیز در این حادثه توسط نیروهای امدادی از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: 3 سرنشین نیز از طریق عملیات رهاسازی از مرگ حتمی نجات یافته و به طور کلی 3 تیم امدادی در این حادثه جهت ارائه خدمت به آسیب‌دیدگان مشارکت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha