تاریخ و آدرسهای محل صدور گواهی سلامت برای معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌‌‌‌‌ تحصیلی نیمه ‌متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی در ‌آزمون‌‌ کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آزمون کاردانی به کارشناسی سال‌ 1388 اعلام شد.

، آدرس‌ هیئتهای پزشکی محل صدور گواهی سلامت را بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  منتشر شده است.

داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت برای شرکت در آزمون عملی رشته تربیت بدنی در آزمون کاردانی پیوسته آموزشکده‌ های فنی و حرفه‌ ای و داوطلبان این رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1388 ضرورت دارد ضمن اطلاع از سوابق پزشکی خود و خانواده شان، برای انجام معاینات پزشکی و دریافت گواهی سلامت در یکی از روزهای چهارشنبه 13 آبان تا چهارشنبه 20 آبان ماه به آدرسهای اعلام شده مراجعه و اقدام به دریافت این گواهی کنند.

از داوطلبان به هنگام معاینه در این مراکز مبلغ 5 هزار و 500 ریال بابت معاینه و عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون (بیمه ورزشی) اخذ می شود.

با توجه به اینکه در روز برگزاری آزمون عملی معاینه ‌ای انجام نخواهد شد، به همراه داشتن و ارائه این گواهی در روز برگزاری آزمون الزامی بوده، در غیر این ‌صورت از داوطلبانی که این گواهی را به همراه ندارند، آزمون به عمل نخواهد‌ آمد.

داوطلبان با توجه به استان محل اقامت خود می‌ توانند به نزدیکترین مرکز به محل اقامتشان مراجعه کرده و اقدام به دریافت این گواهی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha