یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فرو رفتن میلگرد به جمجمه کارگری جوان خبر داد.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فرو رفتن میلگرد به جمجمه کارگری جوان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت 12:24 امروز از یکی از بیمارستان‌های شمال تهران با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک شد که با توجه به گزارش اولیه، عوامل دو ایستگاه به محل بیمارستان اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند که میلگردی از قسمت فوقانی جمجمه وارد سر یک کارگر جوان شده و تا زیر گونه‌اش پیش رفته، اما گونه را سوراخ نکرده و در زیر پوست برآمدگی آن احساس می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آغاز عملیات آتش‌نشانان ادامه داد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص در اتاق عمل اضافه میلگرد را بریده و این جوان در حالی که بیهوش شده بود برای عمل جراحی، در اتاق عمل ماند و آتش‌نشانان محل را ترک کردند.

ملکی درباره علت این حادثه گفت: آتش‌نشانان در محل حادثه حضور نداشتند؛ اما طبق گفته افراد حاضر در اتاق عمل این کارگر حین کار دچار این حادثه شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، تا زمانی که آتش‌نشانان در اتاق عمل حضور داشتند، این کارگر زنده اما بیهوش بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha