دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 17909

سرپرست آموزش و پرورش بابل با تایید تعطیلی تعدادی از مدارس این شهرستان گفت: 11مدرسه بابل با شیوع آنفلوآنزای نوع A تعطیل شد.

 رمضان براری یکشنبه شب در نشستی خبری در بابل اعلام كرد: از این تعداد 10 مدرسه مربوط به شهر و یک مدرسه در روستاهای بابل است.

وی تصریح کرد: مدرسه فهیما، عفاف، فرهیختگان، غیرانتفاعی حکیم، مهرگان، شهید اکبرزاده و فرزانه از شهر بابل و مدرسه مرحوم رضازاده روستای در زیکلای آخوندی از جمله این مدارس است.

به گفته براری، تعدادی از تیم‌های پزشکی با مراجعه به مدارس دانش‌آموزان را مورد تست قرار می‌دهند و در صورت ابتلای 15 درصد از محصلان مبتلا به آنفلوآنزا مدرسه به مدت یك تا سه هفته تعطیل می‌شود.

وی با بیان این که اگر از دانشگاه علوم پزشکی تمکین نشود مشکلات اساسی برای دانش‌آموزان به وجود خواهد آمد، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل تحصیل و آموزش دانش‌آموزان یکی از دغدغه اساسی آموزش و پرورش است.

وی در ادامه اعتبار آموزش و پرورش بابل در سال جاری را 25 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: درحال حاضر 36 هزار و 75 مترمربع زمین در داخل شهر بابل به ارزش تقریبی 108 میلیارد ریال و حدود 40 هزار مترمربع زمین روستایی به ارزش تقریبی 20میلیارد ریال در اختیار آموزش و پرورش بابل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha