فرزندان و اعضای خانواده یک مرد که در نخستین روز سال نو پس از مراجعه به پزشک و تزریق آمپول جان باخته است خواستار رسیدگی فوری مسولان وزارت بهداشت و پزشکی قانونی به این ماجرا شدند.

آمپولی که در اولین روز سال نو بلای جان مرد تهرانی شد/مرگ هولناک پس از 24 ساعت

سلامت نیوز:فرزندان و اعضای خانواده یک مرد که در نخستین روز سال نو پس از مراجعه به پزشک و تزریق آمپول جان باخته است خواستار رسیدگی فوری مسولان وزارت بهداشت و پزشکی قانونی به این ماجرا شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفا آنلاین،پسر این مرد ضمن بیان جزئیات حادثه گفت: پدرم -احد شكری پور- 77 ساله - هیچ بیماری خاصی نداشت و به طور عادی زندگی می کرد.

روز 29 اسفند95 از صبح احساس كسالت می كرد و با علایم سرماخوردگی به یك پزشك داخلی مراجعه كرد. ساعتی بعد وقتی به خانه برگشت پرسیدم چه شد که پدرم گفت : دكتر برایم یك آمپول كورتون تجویز كرد كه تزریق كردم.بعدهم قرص هایی كه دكتر داده بود را نیز خورد و خوابید.

مرد جوان در ادامه گفت: صبح روز بعد كه نخستین روز عید 95 بود پدرم ناگهان با كلافگی و احساس سوزش شدید در كمر و پاها از خواب بیدار شد.بعد هم به من گفت تمام بدنش می سوزد.

وقتی هم به بدنش نگاه كردم در كمال ناباوری متوجه شدم از كمر به پایین تاول های بزرگی روی پوستش ایجاد شده و آثار خونمردگی شدید روی پوستش دیده می شد. انگار که او را با آتش سوزانده بودند.

درحالی که به شدت ناراحت و متعجب بودیم ایشان را به بیمارستان سینا رساندیم.

بلافاصله هم پزشك، ایشان را معاینه و دستور بستری و انجام آزمایش های لازم را صادر كرد.

ساعتی بعد به ما گفتند كلیه های پدرم از كار افتاده است. در حالی كه درمان ادامه داشت یك روز بعد ناگهان پدرم ایست قلبی كرد و جان باخت . درحالی که همه ما از شنیدن این خبر شوكه شده بودیم وقتی علت مرگ را جویا شدیم گفتند : در پرونده نوشته شده تزریق دارو!

همان روز به كلانتری بهارستان رفتیم و پرونده ای تشكیل دادیم. بلافاصله جسد پدرم را به پزشكی قانونی منتقل كردند و پس از انجام كالبد شكافی جنازه را برای تدفین به ما دادند اما گفتند نتیجه را سه ماه بعد اعلام می كنند.

وی در ادامه گفت: روزی كه در پزشكی قانونی بودیم خانواده چند تن از كسانی كه فوت كرده بودند به ما گفتند كه علت مرگ عزیزان آنها نیز تزریق آمپول كورتون و پنی سیلین بوده است.

پسر متوفی با اعلام اینكه برای شكایت از پزشك داخلی و پیگیری پرونده منتظر جواب قطعی پزشكی قانونی هستند به شفاآنلاین گفت: از آنجا كه تشخیص اولیه پزشكان تزریق آمپول و حساسیت دارویی بوده است پیگیری پرونده شكایتمان را به زمان دریافت جواب قطعی برای علت مرگ موكول كرده ایم.اما درعین حال ازمسولان وزارت بهداشت و پزشکی قانونی انتظار رسیدگی فوری به این موضوع را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha