قائم مقام اداره کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت:داروهای سه خواهر و برادر کرمانشاهی گران قیمت محسوب نمی شوند که نیاز به حمایت خاص ما باشد.

سلامت نیوز: قائم مقام اداره کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت:داروهای سه خواهر و برادر کرمانشاهی گران قیمت محسوب نمی شوند که نیاز به حمایت خاص ما باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، مصطفی کریمی درباره انتشار خبری مبنی بر بیماری صعب‌العلاج سه خواهر و برادر کرمانشاهی و وضعیت داروهایشان، گفت: متاسفانه برای برخی بیماری‌ها، درمان و داروی قطعی وجود ندارد.
 
کریمی در خصوص بیماری صعب العلاج مربوط به این سه برادر و خواهر کرمانشاهی افزود: درمان های نگهدارنده عمدتا نیاز به حمایت مالی دارند. وقتی در یک خانواده، چندین نفر بیماری صعب العلاج داشته باشند، قطعا هزینه درمان سنگین است. به همین دلیل ارگان‌های دست‌اندرکار باید نسبت به این خانواده‌ها حمایت‌های مالی داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: عموم داروهای مورد نیاز خانواده مذکور داروهای گران قیمتی محسوب نمی‌شوند که نیاز به حمایت ویژه از طرف سازمان غذا و دارو باشد، اما پیشنهاد ما این است که دستگاه های حمایتی حداکثر همیاری را نسبت به خانواده‌های اینچنینی داشته باشند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha