نمایشگاه «زندگی از چشمان من» در حمایت از کودکان محك برگزار میشود

سلامت نیوز:نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوانِ تارا بهبهانی 26 و 27 فروردین 1395 در مؤسسه خیریه محك برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز از روابط عمومی مؤسسه خیریه محك، دهمین دوره نمایشگاه نقاشی هنرجویان كودك و نوجوان با عنوان «زندگی از چشمان من»، 26 و 27 فروردین از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه 2 روزه كه هنرمندان كودك و نوجوان دیدگاه خود را نسبت به زندگی از طریق 72 اثر هنری به نمایش می‌گذارند، حمایت و همراهی‌شان را با دوستان کوچکشان در محك اعلام می‌كنند.
بهبهانی درباره این نمایشگاه گفت: «انگار همین دیروز بود که با 16 نقاش کودک و نوجوان اولین نمایشگاه نقاشی را در محك برگزار کردیم. آن روز فکر نمی‌کردیم، تیم 16 نفره ما، با حضور یاوران همراه و همدل كودك و نوجوانمان 72 نفر شود. امیدوارم برگزاری این نمایشگاه، بستر مناسبی برای حمایت همه جانبه از كودكان مبتلا به سرطان فراهم كند.»  
 تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر كه در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی متعددی حضور داشته است، ده سال است که با برگزاری نمایشگاه نقاشی در مؤسسه خیریه محك و اهدای كلیه عواید حاصل از فروش به فرزندان محك، توجه كودكان و نوجوانان این مرز و بوم را به حمایت از همسالان مبتلا به سرطان‌شان جلب می‌کند تا پیام دوستی و مهربانی در بین كودكان و نوجوانان كشورمان منتشر شود.
مؤسسه خیریه محک همواره در کنار مأموریت اصلی خود که حمایت همه جانبه درمانی و رفاهی از كودكان مبتلا به سرطان و خانواده‌ آنهاست، به ترویج فرهنگ کمک به هم‌نوع و آموزش نوع‌دوستی به کودکان و نوجوانان می‌اندیشد و امیدوار است آینده‌سازان ایران زمین با سنت دیرینه ‌نوع دوستی هر چه بیشتر آشنا شوند.
لازم به ذكر است نمایشگاه «زندگی از چشمان من» 26 و 27 فروردین ماه 1395 از ساعت 16 الی 20 در مؤسسه خیریه محك برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha